_momms bence 5. Günde takılmaz.
İçiçe dolu dikiş var.
Korse sağlıklı olmaz.
En az 1 ay sonra bence.
Sezryn doğm yapan arkdsm takmadı korse ve dümdüz karınları.olay korsede deil olay dikkatli beslenmekte. 9 ayda büyüyen karın 3 5 günde inmesini beklemek yanlş.
Ben 2019 da normaş doğum yapmştm. 4 5 ay sonra karnım normale dönmeye başladı.
Şimdi sezryn olmak istiyorm. Onunda aynı süreci kapsıcanı düşünüorm.
Biraz zaman ver kendine.
Sezryn ameliytı çok izledim. İçerde ödemde vardır yani. Relax ol. Kimse ooo kocaman göbek var demez ..o psikolojideysen salla geç