Oznur3460 oğlum ve kızımın kıyafetlerini hep ayırt ettim yıkadım utuledim çoğunu daha çok var sıfır ,kısa ,uzun kollu hepsini ayrı ayrı dizdim hava durumuna göre kullanacağım ama yeni doğacağı için bizden bir tık fazla giyinecek battaniyesi de olunca anca diye düşünüyorum
Siz yinede 3 er tane alın hepsinden ne olur ne olmaz
Erken doğarsa Ağustos zamanında doğarsa Eylül inşallah