4 sene önce troid ameliyatı olduğum için zaten düzenli kullandığım levotiron 200 mg ilacım vardı düzenli kan tahlili yaptırıyorum hep iyi di geçen gün kan verdiğim de değerim 13 çıktı çok yükselmiş böyle bir sorun yaşayan var mı acaba şuan 37 haftalık hamileyim