aysinckdn merhabalar 2 haftadır hemoroid sıkıntısı yaşıyorum 39 haftalık hamileyim bir günde 4. Seviye oldu. Hemen genel cerraha gittik kendi doktorum ile görüşüp bana ilaçlar verdi. Bebek gelişimini tamamladığı içinnil alabilir demiş doktorum . 2 krem verdi biri uyuşturucu ikisini karıştırıp sürüyorum. 4 tane kan dolu memeydi ağlaya ağlaya 4 gün geçirdim şükür sonra ağrısı geçti ama şişlik duruyor. Bir tane tuvalete rahat çıkayım diye şurup verdi doğumdan sonra da kullanabileceğimi söyledi. 1 tane de damar daraltıcı hap verdi bitkisel . Dilersen yazayım isimlerini ama . Bir de ben patlıcan sağı kaynatıp içtim her sabah 1 bardak. Sıcak suya oturdum