Prenseslerinannesi344 Uzun kollu aldım yenidoğanları vs. Zibinların da yenidoğan ve 3 aylık olanlarını kısa kollu, sıfır kollu alıyorum ilk zamanlar küçük bebeğe uzun kollu giydirmek de zor olur dedi ablam kolları ince olduğu için. 3 aydan sonrasını kalın kıyafetler aldım. Takımlar, tulumlar falan hep uzun ve kalın 3-6. ve 6-9 ay olanlar. 2 tane penye battaniye, 2 tane müslin örtü, 2 tane de nohut battaniye aldım şimdilik ama iki üç tane daha müslin bir tane de penye battaniye eklemeyi düşünüyorum.