Momy_eyyuptalha bu vesveseler herkeste var , benim 6. Gebeliğim , 2 dış , 1 boş , 2 kimyasal , boş gebelikte kürtaj oldum , dış gebeliklerde ise laporoskopi ve ilkinde methotrexsat iğne yapıldı ( kemoterapi hastalarına yapılan ağır bir iğne tupumu ilkinde almamıştı doktor ve kalan parcalar büyümeye devam etti değerlerim 3 ayda sıfırladı iğne kalan parçaları eriterek yok etmesi için kullanılıyor bu alanda ) , son dış gebelikte tüpümun biri alındı . Kan pıhtılaşmasi varmış , hergün iğne kullanıyorum(6000 oksapar) , gebeliği öğrendigimden beri 16.haftaya kadar hergün progestan igne , 3 güne bir proluton Depot kullandım , şimdi 3 güne bir progestan igne hafta da 1 proluton Depot kullanıyorum , günde 3 kez progestan fitil kullanıyorum tabi birde coraspirin . Riskli gebelik geçiriyorum . Yaşayan çocuğum yok öncesinde yaşım 30 . 7 yıllık evliyim . Allah herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin , tüp bebek düşünürken supriz hamile olduğumu öğrendim . Allah’ım kucagimizi boş bırakmasın hayırla sağlıkla ..