Herkese merhaba👋
36 haftalık gebeliğinizde doktorunuz hangi testleri yaptı? Nstye bağlanma ya da normal mi sezeryan mı olacağınız konusunda herhangi testi yaptırdınız mı? Alttan muane gibi mesela. Buna nasıl karar veriliyor sadece alttan muane ile mi mümkün? Bilgisi olanlar yazabilir mi🥰