Hayırlı günler arkadaşlar 6 haftalık gebeyim. Hiç bir sebep yokken kendimi çok mutsuz hissediyorum durduk yere ağlıyorum. Ailemden uzaktayım babama çok düşkünüm gözlerimin önüne geliyor ağlıyorum. Göz yaşlarımı tutamıyorum. Birileriyle telefonda sohbet ettikten sonra normal konularda konuşup kapatıyoruz. Sonra gereksiz konuşmalar diyorum. Çok ruh hallerimde değişiklikler yaşıyorım. Bu gebelikten midir anlamadım. Mesela eşimle nişanlılık evresinde ayrılma noktasına geldik gün boyu aklıma geliyor ya ayrılmış olsaydık ne yapardık felan diye ona bile üzülüyorum.