Kızlar hastanede yatıyorum 2 gündür. Nst de sancim bir çıkıyor bir çıkmıyor. Böyle yatisi verilip sancısı bir var bir yok gözüken oldumu ?
40 haftaligim bebek kanala da yerlesmemis açıklık da yok . Ama bırakmıyorlarda. Ne yapacaklar bilmiyorum kafam allak bullak benim gibi bu durumu yaşayan oldumu ? Devlete gidiyorum