Tubiiiiif Bana gramınıdemiyorum doktoruma ya küçük diye söylemiyor sandım sadece ölçüm yapıyor 14 haftala gircem şuan
Annesininportakali53 Tubiiiiif küçük olduğu için soylemiyor bildiğim kadarıyla 15. Haftadan sonra ölçüm yapılıyor canım