_merve_ky Bana doktorum meyveyi yasakladı. Sadece sana kilo aldirir çocuğa çok faydası yok dedi. Muz yiyebilirsin sadece dedi
Nskyhn _merve_ky yok artık. Ben deli gibi karpuz erik kiraz yiyorum normal yemek yemiyorum onları yiyorum bu sıralar 1 kg zayıfladım 🧐
Zeynonun_annesi _merve_ky bana da muzu yasakladı kanım erken pıhtılaşıyor diye.. muzdan başka her meyveyi yiye bilirsin dedi
Zeynonun_annesi moonth bence de.. amma canım çekdimi yemek istiyom.. zaten her gün yemiyorum.. haftada 2 falan.. bişey olmaz diye düşünüyorum
Nur-01-35 Her şeyi en güzel mevsiminde yemek 😇 gebelik şekeri olmadığı sürece meyveye karışmıyor doktorlar
nonparisienne Zeynonun_annesi valla o kadar ince ayrıntılı düşünmüyorum, canım mı çekti ye gitsin modundayım. Günahı boynuma artık 🙃
BeyzaF Zeynonun_annesi valla ben ne meyve bulursam yiyorum mevsiminden önce yemeye başladım çoğu meyveyi zaten kimse de yeme demedi ne biliyim bişey olsa derlerdi heralde 🙄