uraz_ve_annesi- 27+4teyim 2 gündür sol kasığımda kramp gibi bir ağrı oluyor saniyelik sonra geçiyor böyle olan var mı hastaneye gitmem gerekiyor mu bebeğin hareketleride normal genelde yattığım yerden kalkerken dönerken falan oluyor
Mercem Elly20 benimde aynıydı doktorum idrar yollarından şüphelendi test yaptı hafif enfeksiyon çıktı ama antibiyotik tedavisine başladı ins ağrı geçer ya bebek de sıkıntı çıkmadı kontrolde elhamdülillah bende 24.haftadayim
Elly20 Mercem bende 3-4 hfta önce idrar yolu enfeksiyonu oldum. Fitil kullandım 2 güne geçti, bol su içmeyi ihmal etmeyin🤍🎈
Mercem Elly20 bana fitil değil antibiyotik verdi oda geçirir umarım belki de bu kasik agrimin sebebi de enfeksyondur