Rmyskrkus ikinci oğlum kuzey ethem ı kucağıma alacağım 36 +0 da serüvenimiz bitiyor ( sezeryan kedisine baskı yapıyor normal doğum yolu ile geliyor ve kalp tansiyon var 10 gündür yatış haliseydim bugün kavuşacağız insallah
Haticeyldrm25 Allahım yardımcın olsun 🙏🏻 İnşallah iyi haberlerini alırız. Hayatındaki en güzel duyguyu yaşayacaksın çok şanslısın 😍