designermom Kızlar kaynanam sag olsun ben misafir geldikçe yaparım hic uğraşma diyor ama ben gündüz hem cok sıkılıyorum hem de böyle biraz yormak istiyorum kendimi gece hic uyuyamıyorum kafamı dağıtayım istiyorum neler yapabilirim buzluga atmak icin
annesinin_beybisi designermom ben yaprak sarma ve börek atmayı düşünüyorum ama o da kendimiz için misafire değil. onun dışında burda kurabiye pasta at diyenler oldu ama bence onlar misafire pratik olur ben daha cok yemeklik birşey atmak istiyorum kendimize ama aklima da gelmiyor
Deletedmom83940 designermom yaprağın varsa sarma sarabilirsin ne bileyim patlıcan haşla koy poğaça yap mesela at buzluğa biri gelince direk atarsın fırına börek yapabilirsin
annesinin_beybisi designermom poğaça hamuru düşündüm ama icinde maya olduğu için 3 gunden fazla buzlukta kalirsa ekşirmiş bu yüzden pisirip atsam buzluk kokusu geçer mi acaba diye düşündüm veya tadi degisir mi
uraz_ve_annesi- designermom buzluk böreği diye bir börek var İnternetten bak çok pratik oluyor yapıp buzluğa atıyorum misafir gelmeden yarım saat önce yumurta susam at fırına çıtır çıtır çok güzel oluyor ben ondan koyacağım kete yaprak birde elmalı kurabiyenin iç harcını bolca yapıp koyuyorum uğraşmamak için yetiyor bana
Deletedmom83940 annesinin_beybisi fasülye patlıcan bezelye haşlayıp koyabilirsin erik vişne karadut bulup koyabilirsin hoşaflık biber doldurup koy domatesleri melemenlik doğrayıp koy hiç bişeycik olmaz
designermom annesinin_beybisi ben de kendimiz icin de istiyorum dediğiniz gbi cunku cok otokontrolcuyum hersey hazır olmalı evde yemek olmalı ne biliyim telaşımız varken kafamız rahat olmalı gibi
Sonaypin annesinin_beybisi bezelye, bakla enginar şu an burada pazarda var, birkaç ay sonra barbunya bamya falan da çıkar. Ben onları atıyorum buzluğa çok pratik oluyor
designermom Deletedmom83940 patlıcan közlüyorum genelde onu düşünüyorum sarmayında düşünüyorum bu sefer herkes baslicak aman ne yapiyosun hallederiz diye ama iste ne an lazım olacağı belli olmiyorn
Nsnese annesinin_beybisi ben hep pişirip atıyorum hiç bişey olmuyor atabilirsiniz hatta ilk sıcağı çıkınca hemen poşetleyip atın çıkarınca taze gibi oluyor. Börek atıyorum birde tepside hazırlayıp sosunu herşeyini döküyorum biri gelince hemen buzlu buzlu tepsiyle koyuyorum fırına mis gibi oluyor
designermom Deletedmom83940 aslında domatesler falan cok mantıklı ama normalde iste yaz ortası fiyatlar uygunken daha iyi oluyordu smdi fiyatlar da ucuk hala bakalım yine de ne yapabilirsem yapicam
annesinin_beybisi designermom aynen öyle ben de biraz öyleyim planlı hazırlıkli olmayı seviyorm . burda aslinda baya öneri verenler olmuştu ama eşim aşırı yemek seciyor o yüzden benim seçeneklerim kısıtlı köfte falan da atmayı düşünüyorum ben . kışlık menemen fasulye ağustosta yapicam eylül de doğumum onlar da yine hazir yemek sayılır
annesinin_beybisi designermom hep öyle diyorlar ne acelen var hallederiz 😁 benim annem de öyle diyo ama doğumdan sonra 1 hafta kalicak yanımda sonra yalnızım bebekle yemek yapmak kolay mı en azindan kafam rahat olur millete güvenip plan yapmamak en iyisi
designermom annesinin_beybisi benim eşim de öyle.Ne yapsam et kıyma olmalı sebzem olsa cat diye yaparım ama etli falan olunca daha uğraştırıcı oluyo etsiz yapsam yemiyor ben de köfte atabilirim ama hic atmadım kokma falan olmuyor dmi
designermom annesinin_beybisi ben de tam olarak bu kafadayım serklajda bile yalnız kaldığım anlar oldu kalkamadım yapamadım bisey onun icin cok temkinli olacağım
funnymummy designermom içli köfte felan da yapıp koyabilirsin çok pratik oluyor poğaça yapıp pişirip atarsın börek aynı şekilde yada karnıyarık için felan kıymalı harcı yapıp koyabilirsin
annesinin_beybisi Sonaypin onlarin hiçbirini eşim yemiyor malesef sebze atma şansım yok sadece yazın menemen ve fasulye atabilirim
Miniktosbaa designermom içli köfte yuvalama dolma börek omaçlık ekmek kırıntısı ayıklanmış ceviz içi fıstık içi hepsini yaptım bir bir şimdi 36 haftalığım iykide yapmışım şimdi asla yapamaz dım hee bide doğum günümde çiçek sepetinden boonyfood lar gelmişti aldım buzluğa attım gelene kahve yanına koyucam bide ona brovni kağıdı aldım öyle