Kızlar 2 oğlum var 3.ye hamileyim ve kızım Olacak çok kararsızım SİZCE hangisi güzel
BRUTAL-BETTY Kızımın ismi Alya, diğer isimlerde güzel ama Alya başka bir güzel 💓
BRUTAL-BETTY Alya çok havalı kulağa da çok güzel geliyor 👍🏻👍🏻
BRUTAL-BETTY laren🌸
BRUTAL-BETTY eliz bence. Arya Alya falan çok arttı. Eliz daha hoş geldi bana
💗💗
Gulsurmeli bende Alyayi çok beğeniyorum 🥰
İsme en benzeyeni Ela, sonra da Alya 😊 Allah sağlıkla kucağınıza lamayı nasip etsin.
MissBus aminnnn teşekkür ederim 🤗
Ugurlu_80 🥰🥰