ikizannesi34 ben de 5 gün önce spinal sezaryen ile kızımı kucağıma aldım 💕 çok korkuyordum hep genel istemiştim. Doktorum ikna etti güzel olacak diye ve gerçekten de çok çabuk oldu bitti. Herkesin dediği gibi iğne hiç acıtmadı. Ben en çok uyuşmamaktan korkuyordum sürekli uyuştum mu, daha değil, hala hissediyorum diyip durdum çok komikti muhtemelen onlar için 😄 sabırla daha bekliyoruz zaten vs diye hep ilgilendiler. Ve elbette bir acı hissetmedim. Kızım çok kısa sürede çıktı. Sonra sakinleştirici yaptılar ama ihtiyacım olmasa da. Kendim istemiştim önceden. Onlar yaparken anestezist ile sohbet ettik. Çok kısa süre midem bulandı ama geçti. Sonrasında hemen emzirmeye denedim vs. Baş ağrım hiç olmadı sadece birkaç gün sonra bacaklarımda ödem oluştu anesteziye bağlı. Hiç korkmayın kendinizi bırakın sadece, zaten onlar her şeyi hallediyor kolaylaştırıyor. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inş siz de ❤️