Samta Resimde birazcık zor gözüküyor ama en net haliyle koymaya çalıştım. Ben görüyorum siz de görüyor musunuz? https://resimyukle.io/g/Iwg6yB5CT9
Zeyfat17 Samta ben de göremedim sanki ,zaten 4 gün varmış olsaydı mutlaka az da olsa görünür bir pembe çizgi çıkardı