Melisahsendursun canım.bebege hiç bir şey olmaz 28 haftamdayim ilk günden beri kusuyorum sürekli ve sancilarim.kasilmalarim.var erken doğum olucak durdurmaya çalışıyoruz ona rağmen doktora kusarken çok zorlanıyorum kasılma sancida oluyor bebeğe zararı olurmu ağrım daha çok artar diye korkuyorum.dedim gülerek hiç bir şey olmaz.korkma.bebek ağzından gelmez demişti yani kusabilirsin benim sancilarim olduğu halde kusuyorum ve okadar zorlanıyorum.ki kusarken idral bile kaçıyor 😟