BaranogluG21 Kızlar 16 haftalığım göbeğim kaşınıyor ama çatlak yok şuan . Krem sürüyorum faydasız kaşıntı durmuyor sizin çatlaklar ne zaman oluşmaya başladı ?
Aslihan-_-95 BaranogluG21 zeytinyağı ile kaşıntıyı geçirdim ben belki sizde de faydası olur. Bol bol su içmek ve nemli tutmak iyi geliyor