Merikooo bende 37+4 şuan geçtiğimiz cuma kontroldeydim salıya bir kez daha çağırdı sonrası ayın 3. Ü cuma günü alalım dedi gün söyledi şimdiden canım seninde verir büyük ihtimal gerçi benim bebeğim döndü artık rahim ağzıda incelmeye başladı biraz biraz kiloda 3ü geçti tutmasına gerek yok bir nevi 🤷🏻♀️Birde 2. Sezaryen olacak benim bu