Ozge Misssitare benim de bir ara soldaydı hep hatta sola yatamıyordum. İlerleyen haftalarda kafasına göre yer değiştiriyor.
Elvanguzel Misssitare ayy benimde hep sağda 24 haftalık olduk sağ tarafım artık gıdıklaniyor büyüdükçe iyice sağıma yerleşiyor oğlum😀 3.gebeligim Sonradan ortalara geliyorlar merak etmeyin
Misssitare Denyboon bizde 22 olduk ultrasonda her tarafta görünüyor ama hep sağa vuruyor anlamadım🤷♀️
Misssitare Elvanguzel doktorum sağa alışmasın diyordu, sola yatmaya bak diyordu ama sağ tarafta hep bebiş🙆♀️
Elvanguzel Misssitare bebiş sağ tarafta olsun büyüdükçe ortalıyor mecburen tabiki siz solunuza yatın bebek sol tarafa yattiginizda kan akımı ve beslenmesi daha kolay oluyor
3prens71 Misssitare benımde süreklı solda hareket edıyor☺️Hatta ılk ogrendıgım zaman sol yumurtan catlamıs demıstı dr herkes kesın kızın olur dedı 19. Haftda erkek dedıler suan 24 olduk kız dıyolar😅yumurtalama tarafıyla alakası vrmı ne denli doğru blmıyorum
Seymaaogretmenn12 Bende hep solda hissediyorum doktoruma sorduğumda sağ ön duvara plesanta yerleşmiş sağda hareket etse bile o yüzden bebeğin hareketlerini sağda hissetmiyorsun demişti . Belki sizinde öyle olabilir ☺️