kuzeymomss 10 gün önce normal doğum yaptım, vajina kaşıntısından duramıyorum uyuyamıyorum dikişlerim ciddi kaşınıyor, kanamam devam ediyor ped resmen pişik yaptı artık ilaçta kullanamıyorum başına gelen önerisi olan var mı 😒
twobabymommas kuzeymomss merhaba yaşadıklarınızın hepsi normal benim ilk doğumumda kanamam 52 gün sürdü ikinci doğumumu 20 gün önce yaptım dikişim 2 tane var ve inanılmaz kaşınıyor sıcaklarda pişiriyor tabi batikonlu sunile silin rahatlatıyor
Edabykl kuzeymomss batikonlu su yapin sisede tuvalette bulunsun taharet alirken o suyu kullanın cabuk iyilestiriyor dikişleri
svdkznc kuzeymomss merhaba aynı durumdan şikayetçiyim bende şu an, kaşıntıdan ölücem normal doğum yaptım 3 dikişim var 12 gün oldu ama asla kaşıntısı geçmiyor çok rahatsız hissediyorum 😞
kuzeymomss Edabykl yarenaygk34 twobabymommas Teşekkür ederim önerileriniz için doktorum hiç batikon vermedi bugün alıp deneyeceğim kantaron yağı da var evde onu da deneyeceğim sağolun
yarenaygk34 Batikon iy geliyor bir de kantaron yağı çabuk iyleştiriyor diyorlar ben ilk doğumumda sadece batikon kullanmıştım şimdi sipariş verdim kantaron yağı onu da kullanıcam nasipse bu doğumumda