Cerennnn5858 ben tam saatinde vermedim adetime 5 gün kala hamile olduğumu anladım 4 gün kala gebelik testimde çok aşırı silik bi çizgi gördüm 3 gün kala kan verdim 6,45 gibi bişi çıktı bana hemşire adete yakın bu sayılar çıkıyor dedi ben tam adet günümde verdiğimde bile hep 0,100 gördüm ben hamileyim dedim tam adet günümde tekrar verdim saatler aynı değildi ama aynı hastaneydi 86,99 gördüm sonucu ve tamam hamileyim dedim 5+4 de hastaneye gittim kese fln yoktu gece 1 gibi gittim çnki kızım karnıma zıplamıştı korkudan gittim o gece 509 çıktı çok şükür tam 6+4 de kese ve kalp atısını gördük şimdi 8 haftalığım inşallh güzel ilerler herşeyin merakla bekliyorum bende 🙏🏻🫣