Keyf_endam19 ben de 28 haftalığım iki gündür başladı 😂 aslında daha geç başlardı haftamız daha erkendi zaten şu zamana kadar hiçbi şeyim yoktu ama sıcaklar başladığı için bunu kabullenmemiz lazım..gebeliğimizin ödemli günleri yazın en sıcak günlerine denk gelicek bu da bizim şansımızmış 😁 ben bol bol su içmeye çalışıyorum, tuzu çok azalttım, bi de her fırsatta uzanıp ayaklarımı yukarı dikiyorum, yürüyüş saatimi de akşam 20.00den sonraya çektim, günü evin en serin odasında geçiriyorum vampir gibi güneşten kaçıcam artık 🤷🏻♀️😂