Arkadaslar ben doktorumdan cok memnundum normalde bilenler bilir… Ama bize 32+1 de su az dikkatli ol cuma tekrar gel demisti. Celestone yapti 1 doz ve magnezyum verdi. Ben cuma gittigimde yani 32+5 te suyun az bebek her an dogabilir hazirlikli ol keseyi doldurmus , sancin var , iliski yasak yerinden kalkma vs diyerek beni korkuttu ve biz ertesi gun kayinvalidemle umraniye egitim arastirma kadin dogum acile gittik. Orda vajinal , ultrason muayene yapildi. Doktor evet suyun sinira yakin ama surekli takip yeterli , ki bebek buyuyor buda cok normal falan dedi. Nstye soktu bebek uyuyordu serum verdi ac olabilir diye sonra tekrar nstye aldilar ki en az 2 3 saat acildeydik, doktor dedi ki durum soylendigi kadar ciddi olsa zaten sana yatis yapmasi gerekir , sen yine dikkat et ama ben o kadar ciddi problem gormedim dedi. Simdi ben neye kime inanacagim derken aksam esim yine bizim gittigimiz hastaneye giden bir is arkadasinin soyledikleriyle sok olmus. Bizim gittigimiz hastanede 34 haftalik bir kadini zorla sezeryane almislar. Bende once acaba ikiz falan mi dedim. Cunku doktorumu cok seviyordum , yok bildigin tek bebek kuvez icin zorlamislar falan dedi. Birde ben acildeyken ayni hastaneden bir kadin acil gelmisti , onada farkli doktor git egitim arastirma sana yatis versin mutlaka suyun azalmis bebek 1 ay geriden geliyor , kalbi durabilir diyip kadini salmislar , kadin cok kotu haldeydi ki 37.haftasina giriyordu. Simdi ben yeni doktor onerisi ariyorum Sultanbeyli cevresinde cok uzak olmadan. Var mi gercekten guvenilir bana sirf keyfi sezeryan demeyecek ucretide cok yuksek olmayan ozel veya devlet hastanesinde doktor onerisi olan mumkunse randevu bulabilecegim.