Gulsumakdgn 2 günde bir testi yaptım gittikçe belirginleşti tam kırmızı olana kadar beklemeli miyim ?
Mihrimahvuslat Gulsumakdgn hayırlı olsun canım sağ salim kucağına alırsın kan testi ver yarın inşallah ☺️
Gulsumakdgn Beta 206 çıktı sağlık ocağında yarın da kadın doğuma gidicem muhtemelen yada bir hafta beklemeli miyim bilmiyorum
Deletedmom83940 Gulsumakdgn iki günde bir kan testini tekrarla betanın yükselişine bak şu an kadın doğuma gitsen kese falan görünmez