Merhaba kızlar,
Ben ilk doğumundan 2 buçuk ay sonra spontane şekilde tekrar hamile kaldım. Ve böyle durumlarda çevremdekiler erken doğum olur falan diyorlar fakat daha doktor randevum var zaman şuan 30+5teyim ve Bi kaç gündür adım atamayacak şekilde yatakta donemeyecek şekilde kasık ağrılarım var. Sizce normalmi ilk hamileliğimde bu kadar ağrı hiç yaşamamıştım. Bilgisi olan benimle paylaşabilirim?