Merhaba arkadaşlar kiwi elektrikli göğüs pompası hakkında ne düşünüyorsunuz? Muadillerine göre biraz daha uygun fiyatlı. Çevrenizde ya da kendiniz kullanıp memnun olan olmayanlarınız var mı? Bir de mochi’nin elektrikli olmayanı var fiyat aralıkları yakın. Kararsız kaldım. Sizler ne aldınız ya da almayı düşünüyorsunuz?