Sevdaaaa123 Kızlar 28+3 de tansiyon yüksekliği nedeniyle hasteneye yatış yaptılar doğum olabilir her an diye iki doz iğne yaptılar hastenden çıktım ben şidmi taburcu oldum iğnelerin faydası varmı vurulanlar yazabilirse çok sevinirim
Sadriye35 Sevdaaaa123 tansiyonunuz kaçtı benim de gebelik tansiyonum var doktor yükselirse ciğer geliştirici yapıp doğum planlıcaz dedi ama ciğer geliştirici iğneler tansiyonu daha çok çıkarıyormuş sizde öyle bi etki yaptı mı iğneler
Azimeka Sevdaaaa123 28 ve 33 te toplam 4 kere olmuştum iğne 35 te doğum yaptım küveze bile girmedi bebeğim iğneler sayesinde
nurakseki Evet canım 34+5 gebeyken ciğer geliştirici yapıldı doğum durduruldu 37de doğum yaptım hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Sevdaaaa123 Sadriye35 benimde hep 14 15 16 oluyordu yatış yaptılar bir gün yattım yattığmda hiç bişy yapmadıkları halde tansiyonum düştü bende çok aşırı su içip idarara gitmeye başladım çok şükür iki gündür hep 11 inşallah hep böyle gider
Sadriye35 Sevdaaaa123 çok gecmis olsun iyi olmanıza çok sevindim Sağ salim zamanında kucağımıza aliriz insallah 🤲 belki stres olduğunuz için de çok çıkıyor tansiyonunuz bende oluyor bazen çok stres yapınca çıkıyor
Sadriye35 Azimeka kaç kilo doğdu bebeğiniz 35. Haftada acaba erken doğum riskim var ondan merak edyorum