Merhaba arkadaşlar 23 haftalık gebeyim . Yaklaşık bir buçuk ay önce genital bölgemde sigil çıkmaya başladı ve ben araştırdığımda pek bı sonuç elde edemedim uzernde durmadım bugün tekrar arasdirdigimda hpv enfeksiyonu ile karşılaştım .
Normal doğum esnasında çocuğa geçiyor diyorlar doğrumu sezeryan olmak gerekiyormuş gebeyken şimdi yakılır mi nasıl oluyor süreç nedir başına gelen var mı
Eşim de vardı büyük ihtimal ondan bulasdi diye düşünüyorum . Onda çok olmamakla birlikte 5 6 tane vardı . Yardımcı olursanız sevinirim aşısı varmış heralde böyle bişey doğru mu nedir