Edaannuur Arkadaşlar merhaba. 8. Haftamın içimdeyim akıntım vardı zaten ama bugün akıntının içinde pembe bir keke normal miiii
benimmdunyamm Edaannuur pembe leke normal değil kahverengi yerleşme lekesi falan olarak geçiyor ama pembe iyi değil doktota gidin