Canım benimde ilk gebeliğim ve açılma gercekten zor oluyor bende 34. Haftadan beri sancı çekiyorum ama 39 oldum hala tık yok bi egzersiz var ona basladım ona basladıgımdan beri akıntılarım çoğaldı doktora sordugumda da açılman oluyordur dedi istersen sen de bi dene activating labor yaz YouTube hatta bu aktiviteyi yapanlar hemen doğuruyorum yazmış ben 1 haftadır yapıyorum açılmalarım oldu