Yarenay Kızlar ben 7+4 günlük hamileyim o kadar çok midem bulanıyoki resmen aç yaşıyorum hiç bişey yiyemiyorum mide bulantım 6 haftada başladı ama hiç normal kusamadım habire sarı acı su kusuyorum sizce bu neden iyi mi kötü mü anlamadım sizde de böylemi birde bulantılar ne zaman kesildi
haklisinesracim Yarenay aç olduğun için safra kusuyorsun zarar verir bu sana kusacak olsan da en azından haşlanmış patates gibi hafif şeyler yemen gerekiyor
Momy_eyyuptalha Yarenay benimde öyleydi şükür bitti canım her akşam acilde alıyorduk soluğu serum veriyorlardi az da olsa bişeyler yiyebiliyordum canım safra kusuyorsun canım sebze , haşlanmış patates tuzlayıp yiyebilirsin ve limon da iyi geliyor öyle geçti
benimmdunyamm Yarenay aman o acı safra hiç bitmiyor ben 25 haftama kadar full kustum 10 kilo verdim ilaçlar da fayda etmedi ama sen ilaç yazdır belki fayda eder 28 haftalıgim eskisi kadar olmasa da her sabah acı safra kusarim mideni aç bırakma tuzlu çubuk falan ye salatalık ye
Sarahh Yarenay yemek yemediğiniz için mide sıvınızı kusuyorsunuz hiç olmassa salatalık , yoğurt , ekmek tüketin bunlar kusmaya neden olmuyor aksine hafifletiyor . 12 hafta sonrasında mide bulantıları sonlanıyor çoğu hamilede
haklisinesracim Yarenay midende bir şey olmadigi zaman safra kurarsın canım bu da zarar verir. Midenin boş kalmamasını dikkat et
Mesudesrds Yarenay bende 15 + 5 im az önce aynı dediğin gibi benim de öyle oldu gözümden felan yaş geldi şuan boğazım çok kötü bişey de yememiştim sadece vitamin ilacı atmıştım şuan midem hala aynı ilk defa bu kadar kötü oldum normalde mide bulantısı yaşamadım çok şükür ama simdikini anlamadım su içmiştim ilaçla birlikte
Selamcanim Yarenay üzgünüm ama normal. 20. Haftama kadar berbat bi şekilde kustum. Kan geliyordu artık ağzımdan burnumdan. Ama çok şükür geçti. Hemen geçmesi dileği ile. Doktoruna söyle ilaç verir sana biraz rahat edersin.
annesinin_beybisi Selamcanim aynen benim de artık burnumdan kan gelmeye başlamıştı zorlaninca burun damarları çatlamış. cok zordu gerçekten o dönem. benimle aynı hamile 3_4 kisi vardi cevremde bulanti kusma nedir bilmediler oruclarini bile tuttular ben ceset gibi yatıyordum evde annelik çok zormus o zaman anladım daha.
annesinin_beybisi Yarenay birsey yiyemedigin için sarı su kusuyosun . 16 . haftaya kadar yaşadım 4 ayı bir tuzlu çubuk bir de çiziyle gecirdim . bunlari yenmeyince sarı su kusuyordum
annesinin_beybisi Yarenay aç da kullabilirsin yine fayda eder ben 25 haftaligim hala kullaniyorum aç alıyorum.
Mervekavillioglu Kuzum sürekli ara ara atıştır uzun süre aç kalınca daha çok safran kalkıp istifa ediyorsun
Tubiis_0 Yarenay benim de 4. Haftada başladı işkence gibiydi hayatım alt üst oldu resmen günde 6-7 kere kusardım sonra sürekli hastanede yatmaya başladım çünkü vücudum sıvısız kalıyordu 4. Ayım bitti anca geçti şuan 26+2 deyim hala mide bulantım olur ara sıra kusarım çok sık olmasa da