Merhaba arkadaşlar dün grip oldum ayrıca enfeksiyonum var kasıklarımda batma hissi çok oldu dün 19. Haftadayim gece acile gittim üç tane hastane gezdim bakmadılar bebek hareketini pek hissetmiyorum bir şey olmamıştır değil mi çok korkuyorum kanama vs olmadı