Turkolog12 ay cidden ya bende 12+6 da gittim ilk tam acaba kızmı çıkıntı göremiyorum dedi sonra aa bacaklarını açtı gösterdi bana çıkıntısını dedi asistanına döndü buse erkekler hep böyle kız diyince sinirleniyorlar gösteriyorlar dedi. Bende erkek mi yani dedim evet büyük ihtimalle benim ön tanım erkek dedi ama burda okadar çok şey varki psikolojim bozuldu değişmez inşallah