Sibel_72 10-12 gündür belim çok ağrıyor ara ara kasık ağrılarım oluyor adet olacakmışım gibi ama adet olmuyorum kan testinde negatif çıkınca ister istemez korku girdi içime sabah yeniden evde test yaptım o da negatif acaba kan testini mi tekrarlasam diye düşünüyorum kan testi yaptırdığımda doktor 15 gün adet olmamak normal dedi ama insan işte korkuyor