Kızlar ben kontrole gittiğimde bı tahmini doğum 3haziran diyodu diğer gittiğimde 2haziran diyodu en son gittiğimde 13 Haziran gösterdi bebekde gelişim geriliği olsa doktor söylemezmi veya ultrason da yanılma payı olabilir mi başına gelen varsa yardımcı olabilir mi