Ece122_annesi canim benim oğlum önce yere yaptı evin içine sonraki gün azıcık yere azıcık tuvalete yaptı sonra alirsti şuan kakasını geldiğinde gidiyo alaturka tuvalete fayans a yapiyor altına azıcık kaçırıyor ama o da yetişemedi için sabret bak benim 8 gün oldu hala çiş de kaçırıyor kaka da önemli olan alışması kakasını bay bay yap asla bez takma o çok önemli ben hadi oğlun kaka annesine gitsin falan dedim o şekilde biraz alıştı zamanla oturacak