Ve gecen ay inanılmaz göğüslerim acıdı kasıklarım belim agrıdı fakat kimyasal olmustu bu ay olmadı heralde dedim göğüslerim hala hic acımıyor ve oyle şişmedi kaşık agrısı pek yaşamadım derken şükür ki çizgileri gordüm insallah saglıklı bir gebeliktir