Eldgrn ben test yapmadım son 2 gün yarın. Ama bir gebenin günlüğünde hamile kaldığını net öğrenmek için yumurtlama üzerinden 17.gün geçsin diyorlar. Artık 5nde adeti bekleyeceğim. Bazı erken gebelik testleri de hatalıymış sanırım. Negatif çıkıp üzülmektense beklemek daha iyi gibi☺️