Kızlar doğum yaptım oldu 2 gün. Bebeğim emerkn tüm siyah olanı ağzına alıyor aslında . Ben sütümden sürüyorum göğsüme . Krem sürüyorum. Kalkan kullanıyorum ama çok hassas ve acıyo. Dışardan öyle çok yara diycek bişey yok aslında ama süt kanalları mı açıkıyo ondan nedir ne yapabilirim. Böyle devam edersm geçer mi