Peloser sanırım bebeğin durumuna göre karar veriyor doktorlar yapıp yapmamaya. Yeğenime 2 aylık olsun öyle yapalım demişti doktoru. Bi arkadaşımın bebeğine doğunca hemen yaptılar. Başka bi arkadaşımın bebeğinşn testisleri inmemişti mesela ona hem amelihat hem sünnet yaptılar. Bakalım görücez. Sağlıkla doğsunlar da öncelikle