Melek00 Bende 39 haftaya girdim ve şuan altımda aşırı baskı var bebiş çok hareketli doğuma yakın az haraket ediyo diye biliyorum neden bi kadar huysuzlandı anlamadım
Aysnrhner MeralH canim kaç haftaliksin bide açıklığın oldugunu anlayabildin mi normalde.benimde bebegim cok hareketli son zamanlarda 39 3 um cok hareketlenmesi açılma yapar mi
MeralH Aysnrhner yok ben anlamadım doktorum söyledi 15 gün önce 3 cm açıklığın var diye 39+5 im şuan doktora göre pazar günüm ama buradaki programda 24 eylül bşy anlamadım valla bekliyorum
Aysnrhner Bende 39 3 deyim bu zamana kadar yalanci sancı bile hissetmedim iki gundur ara ara hafif kasik agrisi disinda 😔 sizinde boyle olup birden dogum sancıları başlayan var mi