ftmkucuk ameliyat olmadım. Çünkü doktorum dedi ki alırken de düşebilir bebek aldıktan sonra da düşebilir dedi ve Allah korusun eğer ki o polipi alırken Bebek düşerse çok vicdan azabı çekerdim keşke aldırmasaydın diye O yüzden doğum sırasında ya da doğumdan sonra alınacak. Doktor bol bol istirahat edeceksin yatacaksın dedi onlara dikkat ediyorum 4,5 ayım kaldı İnşallah sağlıkla geçer