Tulaysavas1995 Kızlar adetime daha beş gün var ilk idrar ile yaptım bunu 2 gün önce filan da aynı şekilde yaptım çıkmadı bu testte dayamadım yapmıştım şuan olduğu gibi ve silik çizgi anında böyke oldu yani 1 dk içinde sizce varmıdır böyle erken öğrenen oldu mu 5 gün kala yapıp da 👐🏻 https://share.icloud.com/photos/063hvixZ0CIWEpVJCFLGiOeZg
Alparslaninannesii Tulaysavas1995 benimkide bunun gibi çıktı 5 gun kala adete bir gun sonra kan verdim 18 çıktı cnm var hayırlı olsun
Belacivciv Tulaysavas1995 Var bence, hemen çıktıysa silik çizgi hamilesiniz🤗 Kan verin ama yarın hemen içiniz rahat olsun
ParildayanYildiz Tulaysavas1995 hayırlı olsun canım var gözüküyor 2 günde bir kan verip artışa bakmalısın sağlıklı artıyor mu diye🥰
Tulaysavas1995 Dayamadım gene yaptım ama bende çok erken göğüs ağrısı oldu ben o yüzden şüpheleniyorum gene de yapım dedim inşAllah vardır ya 👐🏻
Tulaysavas1995 Nur22Elif ya inşAllah vardır ya vericem yani kuruma çizgisi olur mu diye takip ettim yok anında böyle oldu
Cerennnn5858 Alparslaninannesii canım adete 1 gün kala değerin 18 miydi sonrasında nasıl oldu yukselme. Benım adet gunu 29.44 cıktı. Bugun tekrar kan vericem korkuyorum değer düşük cıktı dıye
Tulaysavas1995 ilaydaelcinn_1 çok teşekkür ederim inşAllah vardır 2 bebeğimi yani oğlumu 2 bucuk yaşında kaybettim Buda bana bir teselli olur inşAllah varsa sağlıklı olsun da
ParildayanYildiz Tulaysavas1995 inşaAllah sağlıkla artar da kucağına alırsın canım bizlere de haber ver😍😍
Tulaysavas1995 Rabbim nasip etsin inşAlalh bizlere çok güzel bir duygu. Ben yavrum da tatdım ama yarı kaldı herşeyin rabbim bunda olursa tamamlanırım dua edin olursa sa sağlıklı bir bebeğim olsun inşAllah 👐🏻🥰
Alparslaninannesii Cerennnn5858 cnm adete 4-5 gun kala 18 cikti iki gün sonra 83 uc gun sonra 350 şeklinde artti gec döllenmedir korkma