Hanımlar 19+2 deyim 1 haftadır zaten uyku haram dün geceye kadar da gayet iyiydim eşimle güle oynaya uyumaya geçtik . Gece yarısı yataktan fırladım midem aşırı bulanıyordu ve ishal olmuştum. Sabaha kdr kustum tuvalette cabası hala da devam ediyor yaşayan var mı daha önce . Kaldığımız ilçe de hastane yok gidemiyorum en yakın hastane 2 saat uzak bu bulantıyla o yolu çekemem aslaaaaa 🥹🥹