Can-21 sadece bir kez gittim oda ilk hamile olduğumu öğrendiğimde çevremdeki tanıdıkların tavsiyesiyle herkes çok memnundu. İlgiliydi ama çok fazla hastası var onu belirteyim. Diyarbakır da yaşamıyorum orda olsaydım herhalde yine onun yanına giderdim. Tabi siz iyice araştırın yine de