Dilekkkk
[bilinmeyen] kesik atarken hissediyomusun yada dkerken sonrasında eğilmek oturmak yatmak sıkıntı olmuyor mu dikişler açılır canım acır die ? Tuvalet sıkıntımı ne kadar saman da iyileşiyor tamamenok oldu ama 😀 normal i çok merak ediyorum
Hediyenaze
Benım de ilki sezaryan bu ıkıncı hamılelıgım sezaryan ıstemedıgımı normal istediğim söyledım cumartesı günü yatısım yapılcak ama açılmam yok sunı sancı veremeyeceklerini soyledıler neolcak nasıl olcak bılmıyorum sızın acılmanız varmıydı nasıl gelişti dogum bende normal doğum olsun ıstıyorum ama açılmanın olmaması benı endişelendiriyor
Tugbaa34
İlki sezeryan olunca ikinci normal yapılabılıyor mu 👀
Deniz2961
Hediyenaze
[bilinmeyen] kaçıncı haftada geldı sancılarınız ben 39.haftamdayım yarın yatısım yapılcak ama ne sancı ne acılma var bende ıkı gunde bır hep sıcak suya oturdum oturup kalkma egzersızlerı yaptım ben hıntyagı bıle içtim sancı olsun dıye ama olmadı yarın sabah rahım yumusatıcı verıcekler ama sanmıyorum işe yarıyacagını
sudamlasi
[bilinmeyen] hangisi güzeldi😄
Ayazinanasi
[bilinmeyen] ben normal dogum yapicam insaAllah. Korse konusunu cok merak ediyorum. Siz kullandinizmi normal dogumdan sonra?
sudamlasi
[bilinmeyen] benim ki sezaryen görülüyo mecburi olarak. Yanıma gecelik almayı düşünüyorum pijamanın lastikleri acıtır diye doğru mu düşünüyorum eğer doğruysa kaç tane gecelik almam lazım
sudamlasi
[bilinmeyen] çok teşekkür ederim hastane çantana süt gelmez tedbir amaçlı olsun diye biberon fln koydun mu
sudamlasi
[bilinmeyen] 😄tamam canım no biberon✋🏻benim sütüm şimdiden geliyo ellemıyorum tabi🤦🏻 inşallah doğumdan sonra da hemen gelir
sudamlasi
[bilinmeyen] 😄çok teşekkür ederim🙏🏻