Denyboon Merhaba canim anneler, 30. Haftada pegasusla seyahat edicem. Rapor gerekiyor mu? Deneyimleyen var mi?
Aybukeninannesi01 Denyboon Pegasus’u bilmiyorum ama Türk hava yolları istiyor rapor benimde yarın uçağım var
Dark Denyboon yani karın küçükse anlamazlar. Bazen anlaşılıyor. O sorumlulukta anneye kalmis. Neticede belli bir yerden sonra risk var ki rapor isteniyor. Bazen inişte bile çok şiddetli çarpıyor uçak yere
Denyboon Dark kesinlikle hiçbir anne riske atmak istemez zaten açıkçası sadece merak ettim. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah