Ben artık saymayı da düşünmeyi de bırakıyorum 😶 çok dirençsiz bitkin ve aşırı yetersiz hissediyorum kendimi…… Uygulamayı silip hiç bir şey saymayıp okumayıp günlerce uyuyup doğum gelince uyanayım istiyorum. Psikolojim de artık normal değil sanırım oofff… Yardım:(